get free quote

Programatik Reklamcılık

Programatik Reklamcılık Nedir ? Programatik reklamcılık, tamamen veriye dayalı,anlık teklifler (RTB - real time bidding) ve buna ek bazı yöntemlerle, yayıncı ve reklam veren arasında satın almayı borsalar üzerinden sağlayan reklamcılık modeli diyebiliriz. Programatik reklamcılığın temel ...

DEVAMI

Google Reklam Tıklama Ücretleri Nasıl Belirlenir?

Google reklamlarında tıklama ücretleri belirlenirken hedeflenen reklamlardaki teklifler açık arttırma sistemine dahil edilir. Verilen teklifle açık artırmaya giren her reklam için reklam sıralama değeri ve kalite puanı her defasında yeniden hesaplanır. Görüntülenmede herhangi bir ücretlendirme olmam...

DEVAMI

Google Reklam Fiyatları Nasıl Belirlenir?

Google reklam fiyatları hizmet verdiğiniz sektördeki rekabete, reklam konumuna ve fiyatlandırmasında her anahtar kelime veya gösterim maliyet fiyatları farklıdır. Ortalama anahtar kelime tıklama ve gösterim maliyetleri ülkemizde 0,10 Kr. ile 10 TL arasında değişmektedir. Fakat buna rağmen bazı sektö...

DEVAMI

Google Partners Nedir ?

Google Partners, Google Adwords Reklam Ajansları ve Bireysel Dijital Pazarlama Uzmanları için oluşturulmuş olup bu program sayesinde Google ayrıcalıkları ve bilgilendirmelerden faydalanmalarını sağlayan bir Google hizmetidir. Google Partners hizmetinde, Academy for Ads aracılığı ile sertifikalar ...

DEVAMI

Google My Business Nedir?

Google My Business (Benim İşletmem), işletmenizin Google aramalarında ve haritalarda kolay bir şekilde bulunmasını sağlayan ve işletme hesaplarınızı yönetmenize olanak sağlayan ücretsiz bir yönetim aracıdır. Yönetim aracına kayıt olarak işletme bilgilerinizi girip doğruladıktan sonra müşterilerin...

DEVAMI

CPV Nedir ?

CPV (Cost Per View) yani “Görüntüleme Başına Maliyet” (kısaltması GBM), teklifi Youtube veya İçerik sitelerinde TrueView video reklamları için reklamın görüntülenerek izlenme maliyetidir. CPV teklifiyle, sadece video görüntülemeleri veya etkileşimler için ödeme yaparsınız. Hazırlanan reklamlarınızın...

DEVAMI

CPM Nedir ?

CPM (Cost Per Mille - Thousand) yani Türkçe olarak “Bin Gösterim Başına Maliyet” (BGBM) demektir. Bu teklif seçeneğinde satın aldığınız her 1000 gösterim başına bir teklif tutarı belirlersiniz ve reklamlar görüntülendiğinde belirlediğiniz tutardan her 1000 gösterimde bir ücretlendirilirsiniz. ...

DEVAMI

CPC Nedir ?

“Cost Per Click” yani “Tıklama Başına Maliyet” (TBM) teklifi, reklamlarınızın aldığı her bir tıklama için ödeme yapmanız gereken maliyet anlamına gelir. Ayrıca TBM teklif kampanyaları için, maksimum tıklama başı maliyet teklifi vererek reklamınıza yapılan bir tıklama için ödemek istediğiniz en yükse...

DEVAMI

CPA veya CPS Nedir ?

CPA “Cost Per Action” veya CPS “Cost Per Sale” diye bilinir yani satış başına ya da yüzdesel olarak ücretlendirme sistemidir. Burada ürün satışı dışında başka biçimlerde de anlaşma yapılabilir. Örneğin üyelikler de, satışlarda veya form doldurma karşılığında olabilmektedir. Daha çok e-ticaret sit...

DEVAMI

Dijital Ajanslar - Dijital Ajans Tipleri ve Çalışma Alanları

Dijital Ajans Nedir ? Dijital ajans kavramı, dijital pazarlamanın alanlarından biri ile ilgilenen ajanslar için kullanılan bir terimdir. Kimileri ise, dijitalin bu kadar hayataımızın ve pazarlamanın içinde olduğu bir dönemde, pazarlamayı dijital ve dijital olmayan olarak ayırmanın mümkün olmadığı...

DEVAMI