E-posta Pazarlama

e-posta pazarlama

E-posta pazarlama (E-mail marketing) , öncelike e-postaların (e-bültenler) hedef kitleye yüksek inbox oranı ile ulaştırılması ile başlar. Ancak, kurumun müşterilerine sadece e-posta göndermesinden ibaret değildir. 

E-posta pazarlama, bültenin profesyonelce hazırlanması, metin ve başlıkların planlanması, gönderilen e-postanın takibi, raporlaması, çıkan sonuçlara göre yeniden aksiyon alınması işlerinin tümünü içerir. Örneğin, e-posta gönderisindeki tıklama hareketlerine göre, doğru kişilere doğru ürünlerin yeniden postalanarak, çapraz satışlar yapılması bir e-posta pazarlama faaliyetidir. Tüm bu pazarlama aktiviteleri, güçlü bir yazılım altyapısı ile mümkün olmaktadır. 

Tüm bu süreçler, basit bir e-posta gönderiminden çok öte bir know-how ve teknoloji barındırmaktadır. MediaClick ekibi, e-posta pazarlama konsunda müşterilerine katma değer oluşturacak çözümler sunmaktadır.

×