Ziraat Bankası Müşteri Hizmetlerine Bağlanma

Ziraat bankasına direkt nasıl bağlanırım? Bu soru ne kadar da tanıdık değil mi? Bankaya bir işimiz düşmeye görsün; önce 1’e, ardından 3’e yok yok 5’e, yoksa bunu mu demek istediniz, üzgünüz sizi anlayamadık! Ardı ardına yaşanan telesekreter hüsranı, yerini zamanla sinire ve ardından telefonu kapatmaya ve işlemden vazgeçmeye kadar sürükler insanı.

İşte bu noktada “trick” denilen ve Türkçe’ye “ipucu” olarak çevirebileceğimiz basit tüyolar girer devreye. Eğer çalıntı kart bildirimi ya da şüpheli işlem bildirimi yapmayacaksanız dakikalar süren ve ilelebet sürmeye devam edecek olan müşteri temsilcisine bağlanma işlemini kısa sürede gerçekleştirebilirsiniz. Banka müşteri hizmetlerine kolay bağlanma ipuçlarımıza geçmeden önce genel olarak birkaç bilgi vermek isteriz, emin olun bu bilgiler de işinize fazlasıyla yarayacak!

                         images

Ziraat bankası hakkında kısa soru cevap

Ziraat Bankası müşteri numarası ne demek?

Ziraat Bankası müşteri çağrı merkezine 0850-220-00-00 numaralı hattan kolayca erişebilirsiniz. Bankacılık işlemleriniz için sizden mutlaka müşteri numaranız istenecektir. Bu hat ile müşteri numaranızı kolayca öğrenebilirsiniz.

Ziraat Bankası bakiye öğrenme

Bunun için yapmanız gereken sadece bir SMS atmak. Bankaya kayıtlı cep telefonunuzdan BAKIYE yazıp 4747’ye SMS atın. Bakiye bilgileriniz telefonunuza mesaj olarak gelecektir.

           images (1)

Ziraat Bankası saat kaça kadar açık?

Ziraat Bankası hafta içi her gün sabah 09:00’da mesaiye başlar. 12:30’da öğle arası verilir. 13:30’da mesai yeniden başlar ve 17:30’da biter. Yani en son işlem için 17:30’dan önce bankada olmalısınız. Ayrıca Ziraat Bankası, tıpkı diğer bankalar gibi hafta sonu kapalı.

Ziraat Bankası kart şifresi oluşturma

Bunun için yapmanız gereken yine sadece bir SMS’ten ibaret. SMS ile şifre almak için SIFRE yazıp arasında birer boşluk bırakacak şekilde kartınızın son 6 hanesini, anne kızlık soyadınızın son 2 harfini, kartın arkasında bulunan 3 haneli güvenlik kodunu yazın ve 4757’ye SMS gönderin. SMS gönderirken Türkçe karakter kullanmayın.

          images (2)

Bankkart’ın çalınması ya da şüpheli işlem

En kısa sürede 4440000 ya da 0850 220 00 00 numaralı Ziraat Bankası Müşteri İletişim Merkezi’ni arayın ve bilgi verin. Kartınızın çalınması ya da kaybolması durumunda bankartınız hemen iptal edilecektir ve talep etmeniz halinde yenisi adresinize gönderilecektir.

 

Ziraat Bankası Müşteri Hizmetleri’ne bağlanma

İşte geldik işin en meşakkatli bölümünü tereyağından kıl çeker gibi halletmeye. Teknoloji ilerlerse de insanlar Mars’a bilet almaya kadar varan derin işlere boğulsa da ve dahası her gün yeni bir teknoloji kapımızı çalsa da değişmeyen bir gerçek var ki o da müşteri hizmetlerine bağlanma sıkıntısı. Daldan dala kondurduğumuz tuşlar ile vaktimizi alan, sinirlerimi hırpalayan bu işlemi kısa sürede gerçekleştirmek için size birkaç basit yol önereceğiz şimdi. Öncelikle müşteri numaranıza ihtiyacınız var. 4440000 ya da 0850 220 00 00 numaralı telefondan müşteri numaranızı kolayca alabilirsiniz.

Telesekreter devreye girdikten sonra “Lütfen yapmak istediğiniz işlemi seçiniz” diyene kadar dinlemeye devam edin. Bu cümleyi duyduktan sonra 1(BİR) tuşuna basın.
Hemen ardından 6 (ALTI) tuşuna basın.
Telesekreter sizden T.C. kimlik numaranızı isteyecek, numarayı girin.
Kartınızın ön yüzünde bulunan 16 haneli kart numaranızı girin.
Kartınızın 4 haneli şifresini girin.
Rakamları girdikten sonra 0 (SIFIR) tuşuna basın.
Sistem sizi otomatik olarak müşteri temsilcisine aktaracaktır.